ΟΠΕΚΕΠΕ: Δεύτερη δικογραφία για παράνομες επιδοτήσεις – Ζητείται άρση ασυλίας 11 βουλευτών

Καταιγιστικές εξελίξεις στο θέμα του ΟΠΕΚΕΠΕ καθώς σύμφωνα με πληροφορίες από την Ευρωπαϊκή Εισαγγελία ζητείται η άρση ασυλίας 11 βουλευτών εν ενεργεία της ελληνικής Βουλής στο πλαίσιο της έρευνας για οργανωμένη απάτη που αφορά κονδύλια που διοχετεύονταν στον αγροτικό τομέα.


Πηγή

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here