Ηράκλειο: Γυναίκα γέννησε μέσα σε ασθενοφόρο – 30′ μετά μητέρα και νεογνό μεταφέρθηκαν στο ΠΑΓΝΗ

Όλα κύλησαν κατ’ευχήν με τη βοήθεια της μαίας και του γιατρού 

Μέσα στο ασθενοφόρο γέννησε έγκυος στο Ηράκλειο Κρήτης, καθώς μεταφερόταν προς το ΠΑΓΝΗ, με τη βοήθεια της μαίας και του γιατρού.

Όπως αναφέρει το neakriti.gr, περίπου 30 λεπτά μετά τον τοκετό, η μητέρα και το νεογέννητο παραδόθηκαν με ασφάλεια στη Μαιευτική Κλινική του ΠΑΓΝΗ, όπου και τους παρασχέθηκε η απαραίτητη φροντίδα.


Πηγή

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here