Κλείνει στις 18:00 ο σταθμός του μετρό «Σύνταγμα»

Οι συρμοί θα  διέρχονται από τον σταθμό χωρίς να πραγματοποιούν στάση

Ο σταθμός του μετρό «Σύνταγμα» θα κλείσει από τις 18:00 το απόγευμα της Τρίτης 24 Ιουνίου με εντολή της ΕΛ.ΑΣ, όπως ενημέρωσε με ανακοίνωσή της η ΣΤΑ.ΣΥ.

Οι συρμοί θα διέρχονται από τον σταθμό χωρίς να πραγματοποιούν στάση.


Πηγή

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here