Το πρώτο μήνυμα Ερντογάν μετά τους σεισμούς στην Κωνσταντινούπολη

«Μεταφέρω τις ευχές μου για ταχεία ανάρρωση στους πολίτες μας, παρακολουθούμε στενά τις εξελίξεις», δήλωσε ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν

Μετά τους ισχυρούς σεισμούς που έπληξαν την Κωνσταντινούπολη σήμερα, ο μεγαλύτερος των οποίων έφτασε τα 6.2 Ρίχτερ, ο πρόεδρος της Τουρκίας, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, δήλωσε ότι παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις και έυχεται στους πολίτες του ταχεία ανάρρωση.

«Μεταφέρω τις ευχές μου για ταχεία ανάρρωση στους πολίτες μας, παρακολουθούμε στενά τις εξελίξεις», δήλωσε χαρακτηριστικά.


Πηγή

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here