Σοβαρότατες καταγγελίες για τους εκκαθαριστικούς λογαριασμούς ρεύματος και τα λάθη στις μετρήσεις
Μπορεί οι λογαριασμοί του ηλεκτρικού ρεύματος να επιδοτούνται κατά ένα μέρος τους από το κράτος, ώστε να αποφεύγονται τα υπέρογκα ποσά, εξαιτίας της αυξημένης τιμής τους τελευταίους μήνες, αλλά πλήθος καταγγελιών κάνουν λόγο για «ηλεκτροπληξία» στο τελικό ραβασάκι…
Σύμφωνα με τις καταγγελίες, ότι οι μετρήσεις από τα συνεργαζόμενα συνεργεία του ΔΕΔΔΗΕ δεν πραγματοποιούνται εντός του χρονοδιαγράμματος, δηλαδή στο τέλος του αναγραφόμενου μήνα με συνέπεια να μην φτάνουν οι σωστές κιλοβατώρες εγκαίρως τους παρόχους προκειμένου να εκδώσουν τον εκκαθαριστικό λογαριασμό.
Οι καταναλωτές συνεπώς λαμβάνουν τον λογαριασμό του ηλεκτρικού ρεύματος με μία «αυθαίρετη» και κατά προσέγγιση μέτρηση.
Σε κάποιες περιτπώσεις οι άνθρωποι που μετρούν επικαλούνται διάφορα «προβλήματα» που δεν κατέστησαν δυνατή την προσέγγισή του στο ρολόι άρα και τη μέτρηση, επιβαρύνοντας ωστόσο τελικά τον καταναλωτή.
Αποτέλεσμα αυτού, οι καταναλωτές, να μην λαμβάνουν τον πραγματικό εκκαθαριστικό λογαριασμό τους και να βλέπουν άλλες χρεώσεις, τις οποίες αργότερα πληρώνουν ακριβά.