Άσκηση ετοιμότητας την Παρασκευή σε σταθμούς της Γραμμής 1 του Μετρό (ΗΣΑΠ)

Η άσκηση θα γίνει με τη συμμετοχή της ΕΛ.ΑΣ, της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, του ΕΚΑΒ και προσωπικού της ΣΤΑ.ΣΥ.

Τις πρώτες πρωινές ώρες της Παρασκευής 03/04 θα πραγματοποιηθεί άσκηση ετοιμότητας σε σταθμούς της Γραμμής 1 του Μετρό (ΗΣΑΠ) στο υπόγειο τμήμα της Γραμμής, για εκπαιδευτικούς λόγους.

Η άσκηση θα γίνει με τη συμμετοχή της ΕΛ.ΑΣ, της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, του ΕΚΑΒ και προσωπικού της ΣΤΑ.ΣΥ..

Η ενημέρωση γίνεται από την ΣΤΑΣΥ «για την αποφυγή σύγχυσης και παραπληροφόρησης, καθώς στην περιοχή αναμένεται κινητοποίηση των δυνάμεων των Σωμάτων Ασφαλείας».


Πηγή

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here