Ασπρόπυργος: Πυρκαγιά σε εργοστάσιο ανακύκλωσης στη λεωφόρο ΝΑΤΟ

Μεγάλη η κινητοποίηση της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας

Φωτιά ξέσπασε τα ξημερώματα της Δευτέρας (21/7), λίγο μετά τις 02:00, σε εργοστάσιο ανακύκλωσης στη λεωφόρο ΝΑΤΟ, στον Ασπρόπυργο.

Οι φλόγες καίνε εύφλεκτα υλικά και στο σημείο έχουν σπεύσει και επιχειρούν, ισχυρές δυνάμεις της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας.


Πηγή

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here