Τζάνειο: Πέθανε η 62χρονη που νοσηλευόταν μετά από λάθος μετάγγιση αίματος

Η γυναίκα είχε εισαχθεί στο νοσοκομείο πριν από περίπου έναν μήνα και, κατά τη διάρκεια της νοσηλείας της, υπέστη λανθασμένη μετάγγιση αίματος

Tην τελευταία της πνοή άφησε η 62χρονη γυναίκα, η οποία από τις Ιουνίου νοσηλευόταν σε βαριά κατάσταση στο Τζάνειο, καθώς είχε υποστεί αιμόλυση, μετά από λάθος μετάγγιση αίματος.

H υγεία της γυναίκας είχε επιβαρυνθεί ακόμα περισσότερο.


Πηγή

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here