Έκρηξη κομμωτή στο Facebook: «Με δουλεύετε; Δεν είμαι ταξιτζής για τσάμπα!»

Το… δράμα ενός Τούρκου κομμωτή έγινε viral

Στον ιδιαίτερα ανταγωνιστικό χώρο της κομμωτικής, η άριστη εξυπηρέτηση αποτελεί καθοριστικό παράγοντα για την επιβίωση και την επιτυχία ενός κομμωτηρίου. Με την αγορά να προσφέρει πληθώρα επιλογών, πολλοί επαγγελματίες του κλάδου αναζητούν τρόπους να ξεχωρίσουν και να χτίσουν πιστό πελατολόγιο. Από την online κράτηση και τα ευέλικτα ωράρια, μέχρι τις προσωποποιημένες υπηρεσίες – ακόμη και τα κούρεμα χωρίς… κουβέντα – ο ανταγωνισμός δεν αφήνει περιθώρια για εφησυχασμό.

Ένας κομμωτής στην Αττάλεια αποφάσισε να προσφέρει κάτι διαφορετικό: δωρεάν υπηρεσία μεταφοράς για τους πελάτες του. Ωστόσο, η καλή του πρόθεση συνάντησε επανειλημμένα την αδιαφορία και την ασυνέπεια. Μετά από πολλαπλές ακυρώσεις ραντεβού χωρίς καμία προειδοποίηση, ο ίδιος αποφάσισε να εκφράσει δημόσια την αγανάκτησή του μέσω ανάρτησης στο Facebook.

Η ανάρτηση που άναψε φωτιές

«Γεια σας, αγαπητοί πελάτες. Το αυτοκίνητο της υπηρεσίας μου διένυσε σήμερα 15 χιλιόμετρα τρεις φορές και επέστρεψε άδειο. Γιατί κλείνετε ραντεβού και δεν εμφανίζεστε; Ο πατέρας μου δεν έχει βενζινάδικο», έγραψε με εμφανή θυμό, απευθυνόμενος σε εκείνους που δεν τίμησαν τη συμφωνία τους.

Το μήνυμά του έγινε γρήγορα viral, πυροδοτώντας εκατοντάδες σχόλια. Οι περισσότεροι χρήστες εξέφρασαν τη συμπαράστασή τους, καταδικάζοντας τη στάση των πελατών που δεν εμφανίζονται και δεν ενημερώνουν εγκαίρως για την ακύρωση του ραντεβού.

Ακύρωση χωρίς ειδοποίηση: Ο εφιάλτης των επαγγελματιών

Οι συχνές ακυρώσεις χωρίς προειδοποίηση δεν συνεπάγονται μόνο οικονομική ζημία για τους επαγγελματίες του χώρου, αλλά στερούν και από άλλους πελάτες τη δυνατότητα να εξυπηρετηθούν. Σε μια εποχή που ο χρόνος κοστίζει, η απουσία βασικού σεβασμού και συνέπειας έχει σοβαρές επιπτώσεις.

«Αυτό είναι ντροπή», έγραψε ένας χρήστης. «Απίστευτο να μην εμφανίζεσαι και να μην στέλνεις ούτε ένα μήνυμα. Άνθρωποι σαν αυτούς χαλάνε την αγορά. Στη Γερμανία, θα έπρεπε να πληρώνουν αποζημίωση για το χαμένο ραντεβού», πρόσθεσε άλλος.

Άλλοι σχολίασαν το γενικότερο φαινόμενο κοινωνικής αγένειας που φαίνεται να εντείνεται. «Δεν υπάρχει πια ευπρέπεια. Οι άνθρωποι χάνουν τον σεβασμό προς αυτούς που δουλεύουν σκληρά. Και αν ο κομμωτής αργήσει ένα λεπτό, αρχίζουν τις διαμαρτυρίες», ανέφερε χαρακτηριστικά ένας χρήστης, ενώ άλλοι συμφώνησαν: «Αυτό είναι το χειρότερο – να μην δείχνεις κανέναν σεβασμό σε εκείνον που σου προσφέρει υπηρεσία με το παραπάνω».

Η αξιοπιστία είναι διμερής σχέση

Το περιστατικό αυτό αναδεικνύει μια βαθύτερη αλήθεια: η σχέση παρόχου και πελάτη πρέπει να βασίζεται στην αμοιβαία εμπιστοσύνη και τον σεβασμό. Όπως ο πελάτης έχει προσδοκίες για ποιοτική εξυπηρέτηση, έτσι και ο επαγγελματίας έχει κάθε δικαίωμα να περιμένει συνέπεια και σοβαρότητα.

Σε έναν χώρο που η προσωπική σχέση παίζει καθοριστικό ρόλο, τέτοιες συμπεριφορές δεν επηρεάζουν απλώς το ταμείο, αλλά υπονομεύουν και τη βασική φιλοσοφία της επαγγελματικής δεοντολογίας. Ο κομμωτής της Αττάλειας, με το παράπονό του, εξέφρασε τελικά κάτι που πολλοί επαγγελματίες νιώθουν αλλά σπάνια λένε ανοιχτά: ότι ο σεβασμός δεν είναι… προαιρετικός.


Πηγή

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here