Νέες ταινίες: Ο Μπραντ Πιτ βλέπει καρό σημαία στο «F1: Η ταινία»

Ο Μπραντ Πιτ επιστρέφει στη μεγάλη οθόνη οδηγώντας το μονοθέσιό του

Είναι αδύνατο να πάρεις τα μάτια σου από τον Μπραντ Πιτ που στην υπερηχητική υπερπαραγωγή «F1: Η ταινία» υποδύεται έναν πρώην οδηγό αγωνιστικών αυτοκινήτων που επανέρχεται στην ενεργό δράση για να στηρίξει έναν νέο και πολλά υποσχόμενο οδηγό της F1. Αν και σαν κατασκευή η ταινία είναι αλάνθαστη και προσφέρει αδρεναλίνη και υψηλές ταχύτητες, δεν μπορεί να αποφύγει σεναριακά την πεπατημένη με τον μοναχικό ήρωα που ασφαλώς πετυχαίνει το στόχο του με τον δικό του, μοναδικό τρόπο και την ώρα που οι άλλοι πανηγυρίζουν εκείνος αποσύρεται διακριτικά.

Η δεύτερη, σημαδιακή, ταινία του Ρομάν Πολάνσκι και ο Αλφρεντ Χίτσκοκ στο Μαρόκο και το Λονδίνο αποτελούν τις καλύτερες προτάσεις για όσους κυνηγάνε τις επανεκδόσεις.

F1: Η ΤΑΙΝΙΑ ***

(F1)

ΗΠΑ, 2025

ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ

ΤZΟZΕΦ ΚΟZΙΝΣΚΙ

ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ

ΜΠΡΑΝΤ ΠΙΤ, ΧΑΒΙΕ ΜΠΑΡΔΕΜ

Ο οδηγός αγωνιστικών αυτοκινήτων, Σόνι Χέιζ έχει αποσυρθεί εξαιτίας ενός ατυχήματος αλλά καλείται στην ενεργό δράση για να «σπρώξει» έναν νεαρό και ταλαντούχο οδηγό προς τη νίκη στις πίστες της Φόρμουλα 1.

Ο σκηνοθέτης του υπερηχητικού «Top Gun: Maverick» υπογράφει το εξίσου υπερηχητικό «F1» και το αποτέλεσμα δείχνει ότι, αν μη τι άλλο, ο Κοζίνσκι ξέρει να φτιάχνει τέλειες κατασκευές που προσφέρουν μεγάλες και καλοστημένες δόσεις θεάματος και αδρεναλίνης. Σεναριακά, δεν αποφεύγεται το μοντέλο του μοναχικού ήρωα που πετυχαίνει το στόχο του και μετά αποσύρεται διακριτικά ως «φτωχός και μόνος καουμπόι».

Η ΔΙΚΗ ΕΝΟΣ ΣΚΥΛΟΥ **1/2

(LE PROCES DU CHIEN)

ΓΑΛΛΙΑ, 2024

ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ

ΛΕΤΙΣΙΑ ΝΤΟΣ

ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ

ΛΕΤΙΣΙΑ ΝΤΟΣ, ΦΡΑΝΣΟΥΑ ΝΤΑΜΙΕΝ

Ενας σκύλος που δάγκωσε μια γυναίκα οδηγείται στο δικαστήριο και η δικηγόρος του προσπαθεί να υπερασπισθεί τα δικαιώμτά του.

Ενδιαφέρουσα αλληγορία της μοντέρνας πραγματικότητας όπου οτιδήποτε μας ενοχλεί, μας ξενίζει και διαφέρει διώκεται.

Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΗΣ ΜΠΕΛ **1/2

(BELLE)

ΓΑΛΛΙΑ, 2024

ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ

ΜΠΕΝΟΥΑ ZΑΚΟ

ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ

ΓΚΙΓΙΟΜ ΚΑΝΕ, ΣΑΡΛΟΤ ΓΚΕΝΣΜΠΟΥΡ

Ο Πιερ και η Κλέα φιλοξενούν την κόρη μιας φίλης τους στο σπίτι τους μέχρι που αυτή βρίσκεται νεκρή και γυμνή στο δωμάτιό της. Ο Πιερ είναι ο βασικός ύποπτος καθώς βρισκόταν στο σπίτι τη στιγμή του θανάτου της κοπέλας.

Μικρή απόπειρα στο φιλμ νουαρ που καταφέρνει να σε κάνει να αναρωτιέσαι για την ταυτότητα του θύτη αλλά χωρίς βέβαια ιδιαίτερες αναταράξεις και παγίδες.

ΕΠΙΣΗΣ ΠΡΟΒΑΛΛΟΝΤΑΙ

Megan 2.0. Του Τζέραρντ Τζόνστοουν με τους Αλισον Γουίλιαμς, Βάιολετ ΜακΓκρο

Δύο χρόνια αφότου η M3GAN καταστράφηκε, η δημιουργός της, Τζέμα, έχει γίνει καταξιωμένη συγγραφέας και υπέρμαχος του κρατικού ελέγχου της τεχνητής νοημοσύνης. Εντωμεταξύ, η 14χρονη πια ανιψιά της Τζέμα, Κέιντι, έχει γίνει μια έφηβη που επαναστατεί ενάντια στους υπερπροστατευτικούς κανόνες της Τζέμα. Χωρίς να το γνωρίζουν, ένας πανίσχυρος εργολάβος αμυντικού εξοπλισμού έχει κλέψει και καταχραστεί την τεχνολογία της M3GAN για να δημιουργήσει ένα στρατιωτικό όπλο γνωστό ως Amelia.

Η Τζέιν Οστεν με κατέστρεψε. Της Λάουρα Πιάνι με τους Καμίλ Ρουτεφόρ, Πάμπλο Πώλι

Προσκεκλημένη σε μια εστία για συγγραφείς στην Αγγλία, η Αγκάτ θα πρέπει να αντιμετωπίσει τους φόβους και τις αμφιβολίες της για να πραγματοποιήσει επιτέλους το όνειρό της, να γράψει και να ερωτευτεί.

Τελευταίος σταθμός Ροκαφόρτ. Του Λουίς Πριέτο με τους Ναταλία Αθαρά, Χαβιέρ Γκουτιέρεθ

Η Λάουρα ξεκινά να εργάζεται στο μετρό της Βαρκελώνης, στον παλιό και ήσυχο σταθμό Ροκαφόρτ. Δεν αργεί να ανακαλύψει ότι ο σταθμός είναι το κέντρο ενός ανατριχιαστικού αστικού μύθου: πολλοί άνθρωποι έχουν πεθάνει εκεί κάτω από περίεργες συνθήκες όλα αυτά τα χρόνια και κανείς δεν ενδιαφέρεται να μάθει την αλήθεια.

Eidyllia. Του Γιώργου Παπαγαρουφαλή με τους Σταύρο Κανελλίδη, Δημήτρη Νικολόπουλο

Ο Aρης και ο Αργύρης, δύο σκηνοθέτες, βρίσκονται στη μέση των γυρισμάτων της νέας τους ταινίας όταν ο πρωταγωνιστής τους πεθαίνει αναπάντεχα. Κατά τη διάρκεια της αναζήτησης νέας τοποθεσίας, φτάνουν σε ένα μυστηριώδες χωριό, κατοικημένο αποκλειστικά από γυναίκες και αρχίζουν να βιώνουν αλλόκοτα φαινόμενα.

Ο άνθρωπος που γνώριζε πολλά (1956) ****. Του Αλφρεντ Χίτσκοκ με τους Tζέιμς Στίουαρτ, Ντόρις Ντέι

Ο Μπομπ ΜακΚένα και η οικογένεια του βρίσκονται σε ταξίδι για ένα ιατρικό συνέδριο στο Μαρόκο, όταν γίνονται μάρτυρες της δολοφονίας ενός Γάλλου μυστικού πράκτορα. Καθώς ο κατάσκοπος ξεψυχά, ψυθιρίζει στον ΜακΚένα το σχέδιο δολοφονίας ενός υψηλά ιστάμενου πολιτικού προσώπου κατά τη διάρκεια ενός κονσέρτου στο Ρόγιαλ Αλμπερτ Χολ του Λονδίνου.

Όχι ο καλύτερος Χίτσκοκ που έχετε δει αλλά σίγουρα ιδιαίτερα απολαυστικός και αγωνιώδης.

Αποστροφή (1965) *****. Του Ρομάν Πολάνσκι με τους Κατρίν Ντενέβ, Ιαν Χέντρι

Η Ελεν φεύγει για το σαββατοκύριακο με τον εραστή της. Αφήνει πίσω την αδελφή της, Κάρολ, εύθραυστη, αγοραφοβική και με έναν καθολικό τρόμο για το σεξ. Η Κάρολ θα μείνει κλεισμένη στο διαμέρισμά τους, σταδιακά θα παραδοθεί στις φοβίες και στην παράνοια, διανύοντας μια διαδρομή που θα την οδηγήσει ως και στο έγκλημα.

Μόλις στη δεύτερη ταινία του, ο Ρομάν Πολάνσκι στήνει ένα ψυχολογικό παιχνίδι υψηλών αξιώσεων με την Κατρίν Ντενέβ έτσι, όπως δεν την έχουμε ξαναδεί ποτέ.

Η αποστολή (1986). Του Ρολάν Zαφέ με τους Τζέρεμι Αïρονς, Ρόμπερτ Ντε Νίρο

18ος αιώνας στα σύνορα Αργεντινής-Βραζιλίας. Οι αυτόχθονες Ινδιάνοι διώκονται από τους Ισπανούς και Πορτογάλους αποίκους και αντιμετωπίζουν τον αφανισμό. Κάποια τάγματα Ιησουιτών δρουν σε απομακρισμένες ιεραποστολές μέσα στη ζούγκλα, όπου εν μέσω αναρίθμητων κινδύνων, προσπαθούν να προστατεύσουν τους αυτόχθονες.

Χρυσός Φοίνικας και Όσκαρ καλύτερης φωτογραφίας.


Πηγή

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here