Αγνώριστη η Κιμ Καρντάσιαν: Με κοντό, ξανθό μαλλί διαφημίζει μαγιό – Οι ρετρό πινελιές

 Η Κιμ Καρντάσιαν είναι αγνώριστη στις φωτογραφίες και τα βίντεο που δημοσίευσε στο πλαίσιο μίας νέας καμπάνιας για την εταιρεία της. Στο πλευρό της και η μητέρα της, Κρις Τζένερ

Η Kιμ Καρντάσιαν και η Kρις Τζένερ συγκέντρωσαν όλα τα βλέμματα αυτό το καλοκαίρι στη νέα καμπάνια της SKIMS, σε συνεργασια με τον οίκο πολυτελείας Roberto Cavalli, και οι φωτογραφίες που κάνουν τον γύρο του κόσμου είναι άκρως εντυπωσιακές.

Η 44χρονη ινφλουένσερ έκανε τη δημοσίευση χθες στο Instagram δίνοντας μία ματιά στην επερχόμενη συλλογή μαγιό που κυκλοφορεί την Παρασκευή 27 Ιουνίου. Η μητέρα τεσσάρων παιδιών φαινόταν σχεδόν αγνώριστη καθώς επέστρεψε στο ξανθό με ένα κοντό κούρεμα, αντί για τις μακριές, πιο σκούρες μπούκλες της.

Σε μια από τις φωτογραφίες, η Κιμ έδειξε τη γυμνασμένη σιλουέτα της φορώντας ένα ολόσωμο μαγιό με ντεκολτέ και animal print. Eίχε τα μαλλιά της τραβηγμένα πίσω με μία κόκκινη κορδέλα, ενώ ολοκλήρωσε την εμφάνιση με χρυσά σκουλαρίκια και ένα φανταχτερό χρυσό βραχιόλι.

kim.jpg

Η Κιμ πόζαρε σε μια εξωτερική βεράντα που προσέφερε μια γραφική θέα στο βάθος – ενώ η 69χρονη μητέρα της, Κρις Τζένερ έκανε επίσης την εμφάνισή της στη φωτογράφιση.

Η ανάρτηση περιλαμβάνει ένα βίντεο που έδειχνε την Τζένερ να ψιθυρίζει στο αυτί της κόρης της, καθώς άλλα μοντέλα κινούνταν πίσω τους. Ο ήχος της φωνής της πνίγεται από τον ήχο των τζιτζικιών. Μια άλλη φωτογραφία τραβήχτηκε μέσα σε μια γκαρνταρόμπα, καθώς η Kαρντάσιαν φορούσε ένα στενό φόρεμα με μπλε μοτίβο που κολλούσε στο σώμα της και είχε ένα βαθύ ντεκολτέ.

https:

Η Kιμ αργότερα ανέβασε κι άλλο την ένταση με ένα μπικίνι, καθώς απολάμβανε τον ζεστό ήλιο ενώ χαλαρώνει σε μια καρέκλα έξω. Η σταρ των reality ολοκλήρωσε την εμφάνιση με ένα ζευγάρι μπλε γόβες. Η Kιμ και η μητέρα της, Kρις, πόζαραν επίσης για φωτογραφίες μέσα σε μια ρετρό κουζίνα και η ιδρύτρια της SKIMS συνέχισε να επιδεικνύει το καλίγραμμο σώμα της με ένα μπουστάκι καθώς και ασορτί μπικίνι σορτς.

Η τελευταία συλλογή περιγράφεται ως: «Η εξωτική ιταλική λάμψη του Roberto Cavalli συνδυάζεται με τις χαρακτηριστικές σιλουέτες της SKIMS σε αυτή τη συλλογή περιορισμένης έκδοσης που προσθέτει τολμηρή, σέξι πολυτέλεια σε κάθε εμφάνιση με μαγιό». Κατά τη διάρκεια μιας νέας συνέντευξης στη Vogue, η τηλεοπτική περσόνα μίλησε ανοιχτά για το πώς προέκυψε η καμπάνια με την Cavalli.

1750839781974-779795219-kim.jpg

«Τα skims μπορεί να είναι πολύ απλά. Όλα έχουν να κάνουν με την εφαρμογή, τα υλικά και τον τρόπο που σε κάνουν να νιώθεις, αλλά όταν πηγαίνεις διακοπές μερικές φορές θέλεις κάτι διαφορετικό». Και πρόσθεσε: «Φτιάχναμε τα δικά μας prints και σκεφτόμουν απλώς: “Ξέρεις κάτι; Πρέπει να υπάρχει κάποιος τρόπος να κάνουμε μια συνεργασία με την Cavalli…”»

Η σταρ των Kαρντάσιαν εξήγησε στη συνέχεια ότι αποφάσισε να επικοινωνήσει με τον δημιουργικό διευθυντή της μάρκας, Fausto Puglisi. «Έστειλα μήνυμα στον Fausto: “Γεια σου, τι πιστεύεις για αυτή την ιδέα;” θυμήθηκε η προσωπικότητα των μέσων ενημέρωσης – κάτι που οδήγησε στη δημιουργία της συνεργασίας.

Η επιχειρηματίας – η οποία αποφοίτησε πρόσφατα από τη νομική σχολή – προέβλεψε επίσης ότι η επερχόμενη συλλογή θα μπορούσε να προσελκύσει καταναλωτές όλων των ηλικιών «Νομίζω ότι αυτή η συλλογή ειδικότερα θα φτάσει σε ένα ευρύτερο ηλικιακό φάσμα και νομίζω ότι αυτό είναι εξαιρετικά σημαντικό επειδή δεν υπάρχει κανείς πιο υπέροχος από τη μαμά μου. Με έκανε να νιώσω τόσο καλά που ένιωσε τόσο καλά» είπε

Η εταιρεία SKIMS της σταρ συνηθίζει να συνεργάζεται α με μάρκες πολυτελείας – και έχει λανσάρει προηγούμενες συλλογές τόσο με τους Dolce & Gabbana όσο και με τον οίκο Fendi. Η Kιμ λάνσαρε για πρώτη φορά την εταιρεία των 4 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2019 και η μάρκα θα γιορτάσει την έκτη επέτειό της αργότερα φέτος, τον Οκτώβριο.


Πηγή

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here