TikTok: Τιμά τα Brands και τους Δημιουργούς στο Cannes Lions

Το TikTok έχει εξελιχθεί σε χώρο αναζήτησης, έμπνευσης και ανακάλυψης

Το TikTok είναι το σημείο εκκίνησης, διαμόρφωσης και διάδοσης του σύγχρονου πολιτισμού. Στο φετινό Διεθνές Φεστιβάλ Δημιουργικότητας Cannes Lions, η πλατφόρμα τιμά τα brands και τους δημιουργούς που διαμορφώνουν τις τάσεις αφήνοντας ουσιαστικό αποτύπωμα στο ευρύ κοινό.

Η κοινότητα του TikTok έχει αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο άνθρωποι και επιχειρήσεις έρχονται στην επιφάνεια και έχει ανοίξει τον δρόμο ώστε όλοι να μπορούν να ορίσουν την επιτυχία με τους δικούς τους όρους. Το TikTok συνεχίζει να εμπνέει και να φέρνει στην κοινότητα νέες τάσεις και εμπειρίες. Το 81% των χρηστών video πλατφορμών δηλώνει ότι το TikTok τους βοηθά να ανακαλύψουν νέα θέματα που δεν ήξεραν ότι τους ενδιέφεραν. (1) Από την e.l.f. ως την Gap, τα brands φέτος στο TikTok δεν περιορίστηκαν σε μια viral στιγμή, αλλά ηγήθηκαν τάσεων που ξεπέρασαν κατά πολύ τη σελίδα “Για Εσάς”.

Η Sofia Hernandez, Παγκόσμια Επικεφαλής Marketing και Εμπορικών Συνεργασιών του TikTok, δήλωσε: «Από την πρόκληση έλλειψης λαχανικών μέχρι την ανάδειξη ενός τοπικού καφέ, οι επωνυμίες και οι δημιουργοί στο TikTok δεν ακολουθούν απλώς τις τάσεις: τις επινοούν. Αυτό το νέο κύμα δημιουργικότητας και πρωτοπορίας που βλέπουμε είναι η ουσία αυτού που ονομάζεται το φαινόμενο “Only on TikTok” (Μόνο στο TikTok). Θέλουμε να ενθαρρύνουμε περισσότερα brands να τολμούν, να καινοτομούν και να ηγούνται μέσα από τη δημιουργικότητα ώστε να έχουν αντίκτυπο, τόσο στη σελίδα “Για Εσάς” όσο και πέρα από αυτήν».

Αναδεικνύοντας τους MVPs του POV για το 2025

Το TikTok έχει εξελιχθεί σε χώρο αναζήτησης, έμπνευσης και ανακάλυψης, χάρη στις διαφορετικές οπτικές που εκφράζονται καθημερινά στις ροές “Για Εσάς”.

Η ανακάλυψη όμως δεν είναι τυχαία. Στο φετινό Cannes Lions, παρουσιάζουμε τους MVPs του POV για το 2025: μια διάκριση που απονέμεται σε ηγετικές μορφές του marketing παγκοσμίως, οι οποίες δημιουργούν περιεχόμενο που δεν ακολουθείται απλώς, αλλά αναζητείται, κοινοποιείται και αποτελεί πηγή έμπνευσης.

Μάθετε περισσότερα για τους MVPs του POV και τους marketers που δημιουργούν περιεχόμενο για το μέλλον.

Δημιουργοί TikTok @ Cannes Lions

Από πάνελ στη Croisette μέχρι κατ’ ιδίαν συναντήσεις με πελάτες και αποκλειστικές εκδηλώσεις, οι δημιουργοί του TikTok θα ζήσουν την εμπειρία του Cannes Lions από κοντά και θα τη μοιραστούν με τις κοινότητές τους.

To TikTok προσκαλεί περισσότερους από 20 δημιουργούς από όλο τον κόσμο να παρακολουθησουν το φεστιβάλ, καταλαμβάνοντας τον κήπο του ιστορικού ξενοδοχείου Carlton, ενισχύοντας τη συνεργασία μεταξύ δημιουργών, brands και συνεργατών.

Καθ’ όλη τη διάρκεια της εβδομάδας, θα λάβουν μέρος και σε θεματικά πάνελ με επίκεντρο τη δύναμη της αυθεντικότητας. Ξεχωρίζει η συζήτηση της Τετάρτης 18 Ιουνίου, στις 10:45 π.μ., στη σκηνή Terrace, με τους @keith_lee125 και @logagm, οι οποίοι θα μιλήσουν για το πώς το περιεχόμενό τους στο TikTok έχει δημιουργήσει αντικτυπο στη βιομηχανία της εστίασης.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις συναντήσεις των δημιουργών και για να ενημερωθείτε για το πού θα μιλήσουν οι δημιουργοί κατά τη διάρκεια της εβδομάδας, επισκεφθείτε το πρόγραμμα εκδηλώσεων σε αυτήν τη διεύθυνση.


Πηγή

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here