glo up the city: Η AR εμπειρία που ενώνει φύση και τεχνολογία

Υπάρχουν μερικές μέρες μέσα στον χρόνο, που η οικολογική μας συνείδηση αφυπνίζεται.

Υπάρχουν μερικές μέρες μέσα στον χρόνο, που η οικολογική μας συνείδηση αφυπνίζεται. Μέρες που ενδιαφερόμαστε περισσότερο για την κλιματική αλλαγή και το ενεργειακό μας αποτύπωμα. Ξαναρχίζουμε την ανακύκλωση, στρεφόμαστε στα βιολογικά προϊόντα, χρησιμοποιούμε το ποδήλατο για τις μετακινήσεις στην πόλη.

Μέρες που επιβραβεύουμε τις «πράσινες» ιδέες, αλλά και τις εταιρείες και τους ανθρώπους πίσω από αυτές. Και, ίσως, αυτό είναι το πιο αισιόδοξο σημάδι: Ότι, κάθε χρόνο, αυτές οι μέρες γίνονται όλο και περισσότερες και σταδιακά μετατρέπονται σε στάση ζωής.

Σε αυτό το πνεύμα, έρχεται να κουμπώσει απόλυτα και η νέα πρωτοβουλία του glo™, «glo up the city», μια δράση που φέρνει την τέχνη, την τεχνολογία και την οικολογική συνείδηση στον αστικό χώρο, στους τοίχους της Αθήνας και στις οθόνες του κινητού μας.

Μια εμπειρία που ανθίζει με ένα… scan

Η αλήθεια είναι πως όταν η τεχνολογία συναντά την τέχνη και μαζί αφηγούνται μια ιστορία αλλαγής και αισιοδοξίας, τότε γεννιέται κάτι ξεχωριστό. Αυτό ακριβώς πετυχαίνει η νέα πρωτοβουλία του glo™, σε συνεργασία με το Athens Digital Arts Festival (ADAF) και τον Nikolaos Α Ω, έναν καλλιτέχνη της νέας γενιάς που φέρνει τη street art στην εποχή της επαυξημένης πραγματικότητας.

Στην οδό Λέκκα 31, ένας τοίχος μεταμορφώνεται σε ψηφιακό κήπο, που ζωντανεύει μέσα από την τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας (AR). Έτσι, με μια απλή σάρωση του QR code της ενέργειας, η τοιχογραφία «glowing garden» αποκαλύπτει ένα φουτουριστικό τοπίο, γεμάτο λουλούδια, ήχο και χρώματα.

Picture4.jpg

«Ο “μυστικός” κήπος του Nikolaos Α Ω δεν είναι απλώς ένα έργο τέχνης, αλλά σύμβολο αλλαγής που εκπέμπει αισιοδοξία. Πρόκειται για ένα κάλεσμα συμμετοχής και μια υπενθύμιση πως κάθε μας επιλογή μπορεί να ανθίσει, όταν επιλέγουμε να ακολουθούμε το προσωπικό μας ταξίδι για να φτάσουμε στην πιο βελτιωμένη εκδοχή του εαυτού μας», όπως δηλώνει και η Νατάσα Γκογκορώση, Head of Marketing της BAT Hellas.

Και το καλύτερο; Η τοιχογραφία επιλέχθηκε από το ίδιο το κοινό, δίνοντάς μας το σήμα ότι η αλλαγή ξεκινάει από εμάς -από τη συλλογική ψήφο, από μια απλή σάρωση, από μια νέα ματιά στην καθημερινότητα.

Όταν η βιωσιμότητα γίνεται καθημερινή πράξη

Βέβαια, η πρωτοβουλία «glo up the city» εντάσσεται στο πλαίσιο της ευρύτερης ESG στρατηγικής της BAT Hellas, που προάγει έναν πιο βιώσιμο, πιο πράσινο, πιο συμμετοχικό τρόπο ζωής.

Η εταιρεία έχει ήδη υλοποιήσει δράσεις ανακυκλώσεις και δενδροφυτεύσεις σε πυρόπληκτες περιοχές όπως η Βαρυμπόμπη, η Παιανία και η Εύβοια, σε συνεργασία με τη MKO we4all. Για κάθε παλιά συσκευή θέρμανσης που ανακυκλώθηκε, ένα δέντρο φυτεύτηκε, δίνοντας νέα πνοή στο αστικό και φυσικό τοπίο.

Και το πιο σημαντικό; Οι εργαζόμενοι, οι πολίτες, αλλά και γνωστά πρόσωπα συμμετείχαν ενεργά, αποδεικνύοντας ότι κάθε μικρή πράξη μπορεί να συμβάλλει σε μια πράσινη αλυσίδα αλλαγής.

Picture3.jpg

Ο δρόμος προς ένα πιο «πράσινο» αύριο

Η BAT Hellas, ωστόσο, δεν σταματάει εκεί. Έχοντας ως όραμα να δημιουργήσει ένα Καλύτερο Αύριο (A Better Tomorrow) για τους ενήλικους καταναλωτές και για την κοινωνία, συνεχίζει να επενδύει σε ενέργειες με ουσία, όπου η καινοτομία και η αειφορία συνυπάρχουν, μεταμορφώνοντας την καθημερινότητά μας.

Συγκεκριμένα, το όραμα «A Better Tomorrow» εκφράζεται μέσα από ενέργειες που στοχεύουν στη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου, στον περιορισμό της χρήσης των πλαστικών, στη χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και στην επένδυση στην καινοτομία προϊόντων δυνητικά μειωμένου κινδύνου.

Στο πλαίσιο αυτό, το 2021, η BAT ανακηρύχθηκε από τους Financial Times ως Climate Leader, ενώ έχει διανύσει σχεδόν τη μισή διαδρομή για ουδέτερες εκπομπές άνθρακα (πεδία 1 και 2) έως το 2030 και για μηδενικές εκπομπές άνθρακα ως το 2050. Παράλληλα, έχει μειώσει, κατά 250 τόνους, τα πλαστικά περιτυλίγματα στις συσκευασίες των προϊόντων της και το 75% του πλαστικού υλικού που χρησιμοποιεί

1749826863237-555176613-Picture2.jpg

είναι επαναχρησιμοποιήσιμο και ανακυκλώσιμο.

Το «glo up the city» είναι μία πρόσκληση συμμετοχής και οικολογικής ευαισθητοποίησης, μέσα από τη δύναμη της διαδραστικής εμπειρίας. Γιατί, τελικά, η πράσινη αλυσίδα αλλαγής χτίζεται μέσα από μικρές, αλλά ουσιαστικές πράξεις. Και κάθε πράξη, κάθε AR εμπειρία, κάθε τοίχος που ανθίζει, μας φέρνει πιο κοντά σε μια καλύτερη εκδοχή της πόλης -και του εαυτού μας.

#gloUpTheCity #gloUp


Πηγή

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here