Γιατί το νέο Χόλιγουντ αντιστέκεται στις υπερπαραγωγές και τα μπλοκμπάστερ

Δημοφιλείς ηθοποιοί όπως η Μάικι Μάντισον, ο Τζέικομπ Ελόρντι και ο Πολ Μέσκαλ απορρίπτουν πλουσιοπάροχες προτάσεις για υπερπαραγωγές και ταινίες με σούπερ ήρωες 

Ο Τζέρεμι Ρένερ υπέγραψε να πρωταγωνιστήσει στις ταινίες της Marvel ως Hawkeye, λίγο μετά την υποψηφιότητά του για Όσκαρ στο «The hurt locker». Η Μάργκοτ Ρόμπι συμφώνησε να υποδυθεί την Τζέιν στο «Ο θρύλος του Ταρζάν», ενώ είχε κλέψει τις εντυπώσεις στο «Ο λύκος της Wall street». Η Λουπίτα Νιόνγκ’ο υπέγραψε να παίξει στην τελευταία τριλογία του «Star Wars» λίγο μετά το Όσκαρ για την ταινία «12 χρόνια σκλάβος», ενώ η Αλίσια Βικάντερ δέχθηκε να υποδυθεί την Λάρα Κροφτ στο «Tomb Raider» αμέσως μετά το Όσκαρ β’ γυναικείας ερμηνείας στο «Κορίτσι από τη Δανία». Και η Μπρι Λάρσον κέρδισε το Όσκαρ για το «Το δωμάτιο» και αμέσως μετά έγινε Captain Marvel για λογαριασμό της Marvel.

Όλα αυτά έγιναν την προηγούμενη δεκαετία και αποτελούσαν τη φυσιολογική εξέλιξη της καριέρας των βραβευμένων ηθοποιών όσο παράταιρη κι αν έμοιαζε η παρουσία τους στα νέα μπλοκμπάστερ. Τα τελευταία χρόνια όμως, οι αποφάσεις είναι διαφορετικές και οι νέοι πρωτοκλασάτοι του Χόλιγουντ βάζουν άλλες προτεραιότητες.

Πριν από λίγες ημέρες κυκλοφόρησε η πληροφορία ότι η φετινή νικήτρια του Όσκαρ α’ γυναικείας ερμηνείας για το «Anora», Μάικι Μάντισον απέρριψε πρόταση να παίξει στο νέο «Star Wars», ενώ προηγουμένως είχε επίσης απορρίψει προτάσεις για να πρωταγωνιστήσει σε μεγάλες παραγωγές όπως το «Resident evil», «Τα χρονικά της Νάρνια» και το ρομαντικό, αλά «Τελειώννει με εμάς», «Reminders of him». Από την πλευρά του, ο Τζέικομπ Ελόρντι (Saltburn, Priscilla) δέχθηκε πρόταση να αναλάβει το ρόλο του Superman στη νέα ταινία του Τζέιμς Γκαν αλλά δεν πήγε καν στην οντισιόν, ενώ ο Πολ Μέσκαλ απέφευγε τα μπλοκμπάστερ μέχρι που είπε το «ναι» στο «Μονομάχος ΙΙ» προφανώς λόγω του κύρους του Ρίντλεϊ Σκοτ. «Όχι» στο «Jurassic Park» είχε πει και ο ραγδαία ανερχόμενος Γκλεν Πάουελ.

Ολέθρια αποτελέσματα

Ο Independent σε άρθρο του τονίζει ότι οι νέοι ηθοποιοί δείχνουν να μη θέλουν να έχουν την τύχη των συναδέλφων τους της προηγούμενης δεκαετίας που βρέθηκαν εγκλωβισμένοι για χρόνια σε ρόλους που σχεδόν κατάπιαν και ακύρωσαν το όποιο στάτους είχαν χτίσει στο παρελθόν. Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι η Μπρι Λάρσον που αποφεύγει να μιλάει στις συνεντεύξεις της για τη συνεργασία της με τη Marvel ως Captain Marvel, ή η Ρέιτσελ Ζέγκλερ που από το «West side story» του Στίβεν Σπίλμπεργκ βρέθηκε να υποδύεται τη «Χιονάτη» στην πρόσφατη παραγωγή με ολέθρια αποτελέσματα για την καριέρα της.

Αντιθέτως, η 26χρονη Μάικι Μάντισον δεν έχει γνωστό λογαριασμό στα social media, δεν ξέρουμε και πολλά για την προσωπική της ζωή και έφτασε ως το Όσκαρ κλέβοντας αθόρυβα τις εντυπώσεις με ρόλους στο «Κάποτε στο Χόλιγουντ» του Κουέντιν Ταραντίνο, στο «Scream» του 2022 και στο τηλεοπτικό «Better Things».


Πηγή

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here