Dubai Chocolate: Από μία ιδέα σε viral επιτυχία

Στο 106ο επεισόδιο του «Μιλάμε Επιχειρηματικά» μιλάμε για την ιστορία της Dubai Chocolate, αποκαλύπτουμε πώς έγινε viral και αναλύουμε τη στρατηγική της ζήτησης

Πώς μία απλή ιδέα μπορεί να μετατραπεί σε ένα επιχειρηματικό φαινόμενο με παγκόσμια απήχηση; Στο 106ο επεισόδιο του «Μιλάμε Επιχειρηματικά» εξετάζουμε την ανατρεπτική πορεία της Dubai Chocolate, της σοκολάτας που έγινε viral και άλλαξε τον τρόπο που έχουμε στο μυαλό την επιτυχία στον κόσμο του επιχειρείν.

Από τις πρώτες μέρες της δημιουργίας της από τη Sarah Hamouda σε ένα μικρό ζαχαροπλαστείο στο Dubai μέχρι την εκτόξευση της επιτυχίας της, η ιστορία της σοκολάτας με φύλλα κανταΐφι και φιστίκια Αιγίνης είναι γεμάτη εκπλήξεις. «Πριν αυτό το brand πούλαγε 5-7 σοκολάτες τη μέρα και έφτασε να προσπαθούν 30.000 άνθρωποι να αγοράσουν σοκολάτα μέσα σε μία ώρα», όπως αναφέρει και ο Αντώνης Τόσκα, σχολιάζοντας την ανοδική πορεία της.

Αναλύοντας περαιτέρω το θέμα, μιλάμε για τη στρατηγική πίσω από την επιτυχία της, τον τρόπο διαχείρισης της ζήτησης και της προσφοράς και αν, τελικά, είναι καλύτερο να καλύπτεται η ζήτηση όσο το δυνατόν πιο γρήγορα και μαζικά ή να διατηρείται η ποιότητα και η αυθεντικότητα με ελεγχόμενη παραγωγή.

Μήπως η Dubai Chocolate θα γίνει το επόμενο εθνικό γλυκό του Dubai ή θα χάσει γρήγορα το hype του;

Δείτε το Vidcast:

Ακούστε το Podcast:


Πηγή

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here